1

Dawać Kiwiora na parkiet

3

Dujszebajew do grudnia!

2

@LukaszUH Jeśli nie interesują cię ich związki, to się nie wtrącaj - proste.
A marsze organizują, żeby dać wyraz poparcia dla ludzi innych orientacji i przyzwyczajać ludzi do tego, że istnieją w społeczeństwie. Bronią się też w jakiś sposób przed językiem jakiego używa patologia społeczna - jak w twoim wpisie.
Obrażasz na potęgę, a potem dziwisz się, że ludzie się przed tym bronią.

Lecz się na nienawiść

1

@skubi99 Rozwiń myśl, bo chyba jednak nie masz racji

1

@Lucerfi Z tym aktywizmem LGBT to nieco inna sprawa. Są tam frakcje radykalne, tak radykalne, że inne odłamy LGBT muszą ich hamować.
Obrażanie się o wszystko, victim culture na każdym kroku. Ale to jednak margines, choć głośny i kontrowersyjny.

1

@Lucerfi Nie wiem. Więcej gadania jest na necie niż w rzeczywistości. Niech sobie maszerują, przeciętny człowiek o tych marszach nie ma pojęcia, albo nie myśli o nich.
Ja byłem na wiecu Tuska w piątek, posłuchać co tam ma do powiedzenia (nic nowego, nic ciekawego) i pewnie jak z marszami LGBT, poza uczestnikami nikogo to specjalnie nie obchodziło.
Transparenty i masze pokazują, jak skostniali konserwatyzmem jesteśmy, skoro wg Ciebie, są one szkodliwe dla środowiska. To brzmi bardzo konserwatywnie.
Dla mnie dzisiejszy wylew homofobii na stronie jest na to dobitnym dowodem.
Nawet rozmowa z Tobą tez poniekąd (bo sugerujesz, nie wprost, żeby się nie wychylali). Moim zdaniem, to nie wydarzenie na temat do dyskusji.
Zmiany są nieuniknione, jak napisałeś, w mieście już traktuje się orientacje naturalnie. Może z czasem nikt nie będzie zwracał na to wszystko uwagi.

3

@Kubox Poszedł dla kasy, poszedł dla kasy.

0

FT: Ale w przyszłym sezonie, panie trenerze, to ja już naprawdę odpalę
X: Hmm...

1

@FrankliN7 Ale ja piszę o Kościele instytucjonalnym. Poza tym jeśli do takiego Kościoła się zapisujesz jako ksiądz, to poniekąd, a nawet całkowicie, podpisujesz się pod tym co głosi. Nie ma półśrodków.

Nie ma jak się ksiądz odciąć. Prywatnie, wiecie rozumicie, to ja nawet gejów lubię, ale uznaję zwierzchność homofobów. Jak z pedofilią, krytykuję, ale należę do organizacji, której władze tają przypadki gwałcenia dzieci. Co za rozkrok!

Strasznie dużo gimnastyki tu trzeba uprawiać, żeby wybronić Twoje stanowisko

0

@BorzyKrzys A czytałeś chociaż coś o jej pochodzeniu, rodzicach i dyskusjach wśród historyków? Co nieco o Maurach i tym, że być może nie była całkiem czarna, ale nie była też być może biała. Mi to zajęło 5 minut by co nieco sprawdzić.

Najpierw poczytaj, a potem krytykuj, rzetelny Poznaniaku

1

@mleczkoo Wobec każdego człowieka. W Kościele szaleją od dawien dawna wręcz frakcje homoseksualne, a publicznie udają takich oburzonych.
Ach ta obłuda aż się wylewa

1

@domin682 To pytanie oznacza, że nie rozumiesz czym jest demokracja.
Ale to kompletnie. Przegłosujmy faszyzm w Polsce, idąc Twoim głupkowatym tokiem myślenia.

Rozumiesz na czym polega bezmyślność i bzdurność Twojego rozumowania? Pomijając fakt, że masz brak w wiedzy na poziomie 8 klasy podstawówki. A może i nawet 6.

2

@FrankliN7 Kościół wyklucza jako instytucja, zresztą mając w swoich szeregach zastępy gejów, więc mamy hipokryzję. Jeśli akceptuje publiczne popisy swoich zakapiorów, to znaczy, że nie widzi w nich niż złego.

Jeden gej nie odpowiada za innego, bo nie są w organizacji. Jeśli ksiądz wypowiada się z ambony ( i nie tylko) to jest reprezentantem Kościoła i Kościół ma obowiązek skrytykować obrażanie innych i odciąć się od takiej opinii. Może też zawiesić, ukarać itp. itd. Jeśli się tego nie robi daje się przyzwolenie na zachowania szkalujące innych.

I to daje twarz Kościołowi. Poza tym księża bardzo chętnie przemilczają ataki na nieheteronormatywnych. Tak jak pedofilię. A to milczenie jest tak samo wymowne.

I jak tam z Twoją głową, rozpoznaje te różnice?

3

@Lucerfi Zacznę od porównania. Flaga Legii będzie przeszkadzać patologii pseudokibicowskiej, a nie normalnemu kibicowi. W tym sensie porównałeś celnie ludzi atakujących parę gejów, bo domyślnie jest to patologia.

A standardy społeczne nie mogą równać do patologii. Tylko do normalności. Zatem nie może być tak, że ktokolwiek jest atakowany za orientację.

Jakiekolwiek podważanie prawa kogoś do manifestacji jest antydemokratyczne. Prawo do wyrażania swojego sprzeciwu wobec ubliżania ze względu na płeć, orientację jest tak samo podstawowe jak prawo do zakupów.

Człowiek poprawnie ukształtowany, nie zwraca uwagi na te marsze, na LGBT, na orientacje itp. Bo nie ma na co. Chyba, że pryzmat tego, że skoro marsze są w obronie czegoś, to znaczy, że ktoś inny atakuje.

Niestety Polska jest nasycona i rasizmem i homofobią. Ale nie jawnie, bo jawnie Polacy raczej nie atakują, jednak podskórnie te niechęci aż kipią.

W ogóle nie rozumiem co to za temat? Chcą maszerować to niech maszerują. A ich "praktyki" (o ludzie co to za określenie, zabrzmiałeś jak członek świętej inkwizycji) seksualne to ich sprawa.

Zresztą nieodmiennie mnie śmieszy, jak usprawiedliwia się ataki na odmiennych, bo sieją zgorszenie, a jak zaatakują hetero, to nagle święte oburzenie? Nam wolno, im nie? Co to jakieś skulone kundle, które pokornie mają zbierać razy?
To nie ich środowiska zaczęły wojnę i gnębienie za bycie "niestandardowymi społecznie"

3

@DaPidejpi Są nielogiczności w Twoim wpisie:

A gdzie jest powiedziane, że gej nie jest wierzący? Zatem sugerujesz, że potencjalnie gej w paradzie głosi nietolerancję wg siebie samego?
LGBT ma na pieńku z Kościołem instytucjonalnym i częściowo z moherowymi fanaty)cz)kami, którzy walczą z antychrystem.

Poza tym jeśli czyjś pogląd jest antygejowski, to nie jest pogląd tylko niedopuszczalne uprzedzenie wyrzucające za margines. W życiu społecznym nie ma miejsca na napadanie na kogoś bo nam się nie podoba jego rasa czy orientacja.

0

@Chucky Jest tutaj wielu obcokrajowców spoza Europy. Oni aż rzucają się w oczy na ulicach wielkich miast. Zatem, jak to pisior, nawet tu kłamiesz.

PiS nie chce wpuścić 2000 w ramach Unii, a wpuszcza potężne ilości ludzi spoza UE.
2015 - PO daje 65 tys. zezwoleń dla pracowników spoza UE
2021 - PiS daje 504 tys. zezwoleń
2022 - PiS daje 365 tys. zezwoleń

Zatem pomyliłeś partie, jak chcesz głosować wg własnych poglądów to musisz oddać głos na Tuska, bo on chronił Polskę przed imigracją, w przeciwieństwie do Kaczyńskiego.

Ale zagoniłeś się w kozi róg: masz pglądy, z którymi sam się nie zgadzasz.

A rozpowszechnione kolesiostwo, rozumiem, to Twój standard sprawiedliwości?

0

@Ksavix A dlaczego Ukrainiec pracujący w Polsce i odprowadzający składki nie miałby odbierać potem emerytury?
Przecież w wielu krajach europejskich krajach, jak przepracujesz jakiś okres czasu, Polak też może odebrać emeryturę.

Nie dość, że wypisujesz jakieś bzdury z rodem z ciemnogrodu, to jeszcze inny mędrkowie to polecają.

Czy wy nie wiecie jak funkcjonuje świat?

1

@Chucky Zawsze gdy taki oszołomiony człowiek jak ty pisze "sprawiedliwa", zastanawia mnie czy dociera do ciebie skala nepotyzmu, matactw, załatwiania dla swoich, obsadzania stanowisk ludźmi z rodziny spośród znajomych przez PiS.
A "narodowa"? Przecież PiS wpuścił największą liczbę imigrantów od 1989 roku.

To mniej więcej tak jakbyś krzyczał kurnik dla kur, a wpuścił do niego lisa.

Kompletnie nie wiesz o czym piszesz, człowieku

1

Komentarz usunięty

1

@MysticCat Czyli nie dociera do twojej głowy prosty przekaz. No trudno ale przypadkom trudnym trzeba powtarzać wielokrotnie: nie ma otwartości i szacunku dla jadowitych przypadków plujących jadem.
Szacunek, otwartość i równość oznacza wykluczanie ludzi zaprzeczających tym wartościom z przestrzeni publicznej.

Zasadniczo męczy mnie już twoje oporne rozumienie tego co piszę, więc już więcej nic nie dodam.

1

@J4no Wystarczy zacząć od powszechnego szacunku wobec innych. Kościół, który ocieka patologiami ma z ty ogromny problem. Nawet sam dowalasz do pieca, potwierdzając jak fatalnie określają ludzi nieheteronormatywnych.

Jak widzisz nie odmawiam rozmowy nawet z kimś o tak zaściankowym zapatrywaniu na świat jak ty, funkcjonariuszu moralności

2

@MysticCat To cofnę tego "zakłamanego" a nazwę "ślizgjacego się po faktach"
Nawet Konfederację opisałeś niezgodnie z rzeczywistością. Tych przypadków oprócz Brauna i Korwina jest znacznie więcej, tylko trzeba się tematem interesować.

Więc moim zdaniem błędnie oceniasz rolę Kościoła w relacji z LGBT (rozgrzeszasz ich z braku szacunku należnemu każdemu człowiekowi) dokonując porównania z Konfą, które jest również chybione, przez nieznajomość tego środowiska.

2

@Ojciec5tkidzieci Dziwne porównanie. Gdyby Kościół szanował ludzi, Jędraszewski za sekowanie danych grup zostałby wykluczony ze wspólnoty. Kościół ma w teorii obowiązki etyczne, których zresztą nie przestrzega.
A Gądecki jest tolerowany, ponieważ w polskim oddziale Kościoła jest wyrazicielem poglądów tego środowiska.

W swoim wpisie, nie bierzesz pod uwagę, że ważne jest nie tylko to co się mówi, ale to co daje się odczuć. Nie trzeba obrażać, by kogoś wystawiać poza nawias. A z całego Kościoła szczególnie u nas ta niechęć do LGBT aż się wylewa. To nie tylko Jędraszewski

2

@MysticCat Ale powiedz mi, to była agresywna demonstracja przeciw Kościołowi czy kilka odosobnionych przypadków, które się rozdmuchuje?

4

@Przemek2323 Inflacja, nie stać ich na nowszy model.
A złośliwi kłamią, że PiS kradnie.

Brawa dla premiera.

6

@Muevertigo Kościół zawsze był agresorem - niepodważalnym.
Jeśli chodzi o odłamy w LGBT, to niech się sami sobą zajmują, mnie ich wewnętrzne gierki nie obchodzą.

Jednak masz sporo racji z tym, że może dojść do dogmatycznego wymagania szacunku i obruszania się na każdego, kto choćby sobie zażartuje.
I są już takie skrajne odłamy, dlatego podchodzę do LGBT z dystansem.

W sprawie Kościoła i LGBT zabieram głos, bo Kościół to czysta patologia ubrana w ładne szatki

2

@MesQueUnClub_87 Jest agresja i odczłowieczanie ich, jest równie agresywna odpowiedź.

Ja atak na takiego brutalnego gracza jak Kościół rozgrzeszam. Poza tym nie róbmy z całego LGBT agresorów, często rozdmuchuje się kilka radykalniejszych przypadków ponad miarę.

1

@MysticCat Strażnik moralności się znalazł - szkoda, że taki zakłamany

6

@Ls0811 No tak, w przestrzeni publicznej aż kipi miłością Kościoła do LGBT.
Niestety żeby udowadniać swoje tezy, tworzysz alternatywna rzeczywistość.

Z życia mojej sąsiadki, gej w jej rodzinie nie może dostać potwierdzenia sakramentów od księdza bo "ma niewłaściwą duchowość", więc kupuje papiery na necie, a Ty mówisz, Kościół tylko nie akceptuje.

W ogóle siebie słyszysz: to nie nietolerancja to brak akceptacji.
Przecież nietolerancja to brak akceptacji.

Uprawiasz propagandę jak Ławrow, a najlepsze, że nawet nie znasz własnego języka

8

@Arn3th Dalej jednak przekłamujesz rzeczywistość.

Jeśli ja w życiu promuję otwartość i szacunek do innych, to ich szanuję. Ale jeśli ktoś daje mi plombę w ryja, to dostaje odpowiedź i to nie zmienia mojego podejścia, ani nie czyni ze mnie hipokryty.

LGBT nie powiedziało, że pozwoli się szmacić Kościołowi. To Kościół ich atakuje, a dostają jedynie w pełni zasłużoną odpowiedź.

Też taki dupowaty byłbyś w życiu, że gdyby ktoś obrażał Twoją żonę i rodzinę to promowałbyś tolerancję i pozwolił na to? Zastanów się o co piszesz.

Media

Sonda

Czy zamierzasz śledzić dokładnie występy Lewandowskiego w Chicago Fire?