xxxpati6969xxx
Dołączył/a: październik 2011
3 obserwujących
1 obserwowany
Której reprezentacji, do której powołany został zawodnik Barcy, kibicujesz?
Komunikat
Polecający
Ładowanie...
Historia komentarza
Ładowanie...
0
Myślę że Adriano nie odejdzie ! :)
0
Ja również mam nadzieje , iż Pep przedłuży kontrakt ! Nie ma powodów jak narazie do tego , aby jego nie przedłużyć !
Visca el Barca !
0
Na liście kontuzjowanych mamy już pomocnika,napastnika x2 i obrońce x2 jeszcze tylko bramkarza brakuje :( Nie daj boże !
Wracaj szybko Sanchez !
0
Ja bym zrobiła tak żebu Tello zagrał za Alexisa lub Messiego , ale bardziej za Messiego bo jemu jest potrzebny odpoczynek ! A Busquets również moim zdaniem powinien odpocząć , aby nie nabawić się kolejnej kontuzji ! A tak pozatym . Zdrowiej Busquets ! ;D
Visca El Barca !
0
http://www.fcbarcelona.cat/futbol/primer-equip/detall/galeria-d-imatges/viatge-a-malaga ;D
0
skandal -,-
0
Gratuluje ! ;D Wszystkim !
0
Lyrics :
Abstracto,
Leo Messi,
Barcelona,
Argentina,
Yo, yo, ah
87,
Rosario,
el barrio Las Heras,
un pequeño campeón
contrato en una servilleta
y venga vamos,
Barcelona espera
una pulga argentina
futura perla de la cantera
gacela en la hierba
mina de oro,
su calidad lo vale,
enamorando a la afición
explotó en el Gamper,
Capello,
prendao de su juego
cayeron elogios,
foros, forofos, coloquios,
comparaciones con Dios,
su mano contra el Espanyol
y Messi tiene,
más años por delante,
más quilometraje,
pelota pegada al pie,
slalom grande,
regate, regate, regate
gol contra el Getafe! (Gol!)
muchos han llegado llegan llegaran,
persona humilde otros con menos
dinero y fama,
se les sube que no veas
al Madrid un hatrick,
Messias te queremos
Leo,
Leo Messi
lleva el 10,
Será dios para argentina
y eres dios pa los culés, (x2)
Crack,
metro setenta de calidad,
cuatro goles contra el Arsenal,
es pa flipar,
que es un crack,
gol 5000,
2 - 6 contra el Madrid,
la patada del del Horno
fruto de la impotencia,
Argentina y Barcelona
son tus casas
y toda la grada del Camp Nou
dejándose las cuerdas,
vocales,
sudas la camiseta
y los colores con orgullo,
el mundialito marcando
con el escudo,
" I més i més i més"
dalo todo que tu sabes,
la calidad tan grande que tienes
en un cuerpo tan pequeño
imposible, no cabe!
pichichi y balón de oro
mareas a los rivales,
y eres joven
con un palmarés enorme
y aún, sin estar conforme
porque eres un ganador
y lo mejor
está por llegar,
los pelos de punta
en la final de Champions
con tu gol de cabeza!
Leo,
Leo Messi,
lleva el 10 ...
Leo,
Leo Messi
lleva el 10,
Será dios para argentina
y eres dios pa los culés, (x2)
0
Lyrics :
Abstracto,
Leo Messi,
Barcelona,
Argentina,
Yo, yo, ah
87,
Rosario,
el barrio Las Heras,
un pequeño campeón
contrato en una servilleta
y venga vamos,
Barcelona espera
una pulga argentina
futura perla de la cantera
gacela en la hierba
mina de oro,
su calidad lo vale,
enamorando a la afición
explotó en el Gamper,
Capello,
prendao de su juego
cayeron elogios,
foros, forofos, coloquios,
comparaciones con Dios,
su mano contra el Espanyol
y Messi tiene,
más años por delante,
más quilometraje,
pelota pegada al pie,
slalom grande,
regate, regate, regate
gol contra el Getafe! (Gol!)
muchos han llegado llegan llegaran,
persona humilde otros con menos
dinero y fama,
se les sube que no veas
al Madrid un hatrick,
Messias te queremos
Leo,
Leo Messi
lleva el 10,
Será dios para argentina
y eres dios pa los culés, (x2)
Crack,
metro setenta de calidad,
cuatro goles contra el Arsenal,
es pa flipar,
que es un crack,
gol 5000,
2 - 6 contra el Madrid,
la patada del del Horno
fruto de la impotencia,
Argentina y Barcelona
son tus casas
y toda la grada del Camp Nou
dejándose las cuerdas,
vocales,
sudas la camiseta
y los colores con orgullo,
el mundialito marcando
con el escudo,
" I més i més i més"
dalo todo que tu sabes,
la calidad tan grande que tienes
en un cuerpo tan pequeño
imposible, no cabe!
pichichi y balón de oro
mareas a los rivales,
y eres joven
con un palmarés enorme
y aún, sin estar conforme
porque eres un ganador
y lo mejor
está por llegar,
los pelos de punta
en la final de Champions
con tu gol de cabeza!
Leo,
Leo Messi,
lleva el 10 ...
Leo,
Leo Messi
lleva el 10,
Será dios para argentina
y eres dios pa los culés, (x2) Kocham tą piosenkę !
0
Właśnie tak !
0
Wiedziałam od początku że Messi jest najlepszy !
0
Messi co wy debile piszecie !
0
Czemu nie puszczają na POLSAT SPORT ? ;(
0
Messi otrzyma Złotą Piłkę
0
O_o Ale dużo komentarzy ;D
0
Dobrze że Messi dobił ten jeden punkt bo gdyby nie on to byłaby totalna klęska !
0
No ! Brawo ! Messi zawsze był lepszy i będzie ! ;D
0
Messi + kultura = szacunek 1000% ;D
0
Messi !
0
No właśnie dlaczego Busgets i Puyol dostali najlepsze ! Przecież to Messi powinien je dostać WSZYSTKIE !
0
Zgadzam się z Bykunnem ;D
0
Hehe ;D Wnerwiłam się !
0
0
Wiedziałam , że wygrają a kto inny mógł by wygrać jak nie BARCELONA ;D
0
Wiadomo że Messi ją dostanie !
0
Ja obstawiam na 0:4 ;D
0
MattFCB ! Każdy człowiek może mieć lepszy lub gorszy dzień ! I Messi też może mieć takie dni ! Zgadzam się z kaamilcia41 ;D