zuang1995
Dołączył/a: lipiec 2012
Włocławek
4 obserwujących
1 obserwowany
Której reprezentacji, do której powołany został zawodnik Barcy, kibicujesz?
Komunikat
Polecający
Ładowanie...
Historia komentarza
Ładowanie...
0
@Midast Inigo, Cubarsi, Christensen dodatkowo mogący tam zagrać Eric czy Kounde, więc kto wiedział, że to się tak posypie ?
0
@Czarny_ck Wiesz.. ja nie oczekuję cudów od nich. Nie każdy jest drugim Cubarsim czy Araujo. Poniekąd to wina klubu, że nie mamy ławki i w normalnej sytuacji zapewne nadal graliby w rezerwach. Martin miał okazję się pokazać, co do Domingueza uważam, że mógł grać by się pokazać, ale w parze z jakimś starszym graczem typu Inigo np :) . Cubarsi też jak zaczynał wchodzić do składu, to nie dali mu obok za partnera drugiego małolata. Dodatkowo rotacje na każdej formacji w tym meczu, brak zgrania to też był gwóźdź do trumny. Nie oczekiwałem po nich wiele, ale no Martin to totalnie mnie zawiódł. Tym bardziej, że pamiętam jak grał Fort i nadal nie rozumiem dlaczego to Martin gra jego kosztem, czy naprawdę na treningu jest taki słaby ? Dominguez mógłby się pokazać na słabszych rywali.... niestety, ale Osasuna była niewygodna niczym Villareal ostatnio... te podania ich, szybki atak...
3
@Sysia11 Intercyza czy na matkę hajs jak Hakimi. Wtedy nie polecą na hajs, bo go nie dostaną. Współczuje im, bo nie wiadomo czy ktoś leci na portfel czy na Ciebie. Ze swojego doświadczenia życiowego wiem, że najlepiej jak jesteś prawie na dnie, nie masz za co jeść i wtedy poznajesz kto zostaje przy Tobie.
Jak ludzie nie mają pieniędzy to szybko są kłótnie, rozstania.
3
@A4ron Wolę nie wiedzieć jakich Ty masz kumpli . Samo to, że twój "przyjaciel" się dostawia do twojej laski już jest chore, a to czy ulegnie chwili, twój ziomek ją upije, naćpa, nie wiem poleci na hajs twoja laska, bo jest pusta to już inna bajka.
Faceci są sami sobie winni niestety. " Gdyby suka nie dała to by pies nie wziął" - zatem gdyby dziwki nie dawały za kasę to by mężczyżni nie chodzili na dziwki ?
Tylko czy wtedy by nie gwałcili, w klubach nie byłoby czegoś podobnego do rodzaju dziwek. Plus to my mężczyżni jesteśmy zdesperowani płacąc za owe usłig, za OnlyFansy, gdzie kobiety to skrzętnie wykorzystują i zamiast pracować to potem taka na spermiarzach się dorabia milionów i się śmieje z nich. Sprzedała godność - OK, ale oni też sprzedają kupując takie ścierwo, nie szanując siebie czy chodząc do dziwek, więc w obie strony to idzie. W wielu kwestiach my sami jesteśmy niestety swoim wrogiem. Pisałem kiedyś z kobietą na facebooku w komentarzach i otworzyła mi oczy. Było pisane o płciach i,że kobiety mają lepiej. Mężczyzn w rządzie mamy więcej, a mimo to nie robią oni nic dla NAS MĘŻCZYZN tylko dla kobiet... zniesienie wieku emerytalnego, prawa do dziecka, alimenty, lżejsze prace, podobne zarobki gdzie nie gdzie, możliwość pracy w męskich zawodach. A co oni dla nas zrobili ? No podnieśli nam wiek emerytalny.... a to zrobili nam mężczyżni u władzy.... więc mężczyżni niestety są sami sobie też poniekąd winni.. Wiem, że się rozpisałem, trochę na poboczny temat, ale tak jest niestety.
3
@MaziFCB Przykład Pepe czy Casemiro, którzy się uspokoili jak nie grają w Realu.
1
@norbi77 Icardi mu się włączył... a jako, że owy pan grał z Lukaku, który całuje wszystkie herby, tak jak użytkownicy tej strony to postanowił zrobić fuzję niczym w Dragon Ballu, to tą ulepszoną bez kolczyków i tak powstał Pan przez duże Pe Courtois :D
0
@LionelM95 @VegetaPolska Znów nowe konto, nie masz dość ? :D
1
@maroon Nawet "raperzy" mają takie żałosne obecnie teksty, że nie idzie tego słuchać. Disco ma jeden cel przyciągnąć i zapadać w pamięć utworem np " Ruda tańczy jak szalona" wpada w ucho, ludzie pamiętają tekst, ale sam tekst jest no poziom podłogi.
Ostatnio widziałem porównanie jakiejś starszej gwiazdy co kiedyś śpiewała i jej teksty piosenek/muzyki, a obecnych to się uśmiałem, bo to było tak jakbyś Ty napisał tekst, a 5 latek (obecna muzyka) :D
0
@Sulimo Zabrakło kilku :
Suarez czy Lewandowski
Messi czy C. Ronaldo
Mata Sentino czy to rap
0
@normasubiektywna Przy całej sympatii do Olmo, który pokazał, że dobrze gra (zobaczymy jak z kontuzjami na przestrzeni całego sezonu) to wolę Wiliamsa.
Wraz z Yamalem mają ten vibe z reprezentacji. Wtedy już nie byłoby tylko liczenie na Yamala, oba skrzydła byłyby groźne. Olmo też mógłby grać. Zawsze też lepsza ławka do rotacji. Nie wiadomo w jakim stanie wróci Gavi, co z De Jongiem, jak z Ferminem.
Co z Araujo.
Bramkarz to mus, bo raczej Ter Stegen ma ten sezon i kolejny z głowy.
Stoper to zależy, bo Cubarsi gra dobrze, Eric może tam grać, Kounde wiem, że to prawy obrońca, ale na środku też potrafi grać. Ciekawe co z Araujo, jest Martinez i o dziwo bez kontuzji, Christensen też jak nie ma kontuzji to dobrze tam wygląda.
Bardziej boki obrony kuleją, bo nie ma ławki, a środek można łatać np Kounde, który miałby zmiennika na prawej stronie.
Defensywny pomocnik to fakt, ale od 2 sezonów... chyba, że Bernal wróci.
Natomiast my mamy kadrę z potencjałem, ale to nadal nie jest top :
Gavi, Pedri, Fermin, Bernal, Cassado, Balde to nadal nie są gracze z topki.
Dodając odrzutki jak : Ferran Torres, Ansu Fati, Lenglet, De Jong,
Czy młodych : Fort, Valle, Martin, Dominguez,Torre, Pau Victor, V. Roque
My naprawdę nie mamy jakiejś super kadry... za bardzo patrzymy na :
Pedri, Gavi, Fermin, Cassado, Balde, Bernal-ale to nadal nie są gracze jak Modric, Busquets, Iniesta, jeszcze nie.
1
@ferdas_rawa O ile wiem to musy są dla tak małych dzieci, że w 99% kupujących to dorośli to kupują, a nie dzieci dla innych dzieci.
Przy kasie samoobsługowej będzie potrzebne potwierdzenie OK. Natomiast przy zwykłej kasie pani ekspedientka widząc rodzica nie będzie pytać czy rodzic pomylił z musem, czy ma syndrom " budowlańca spod żabki" .
Obawiam się, że jeśli dla ludzi to będzie normalne, że produkty dla dorosłych będą wyglądać przez producentów jak dla dzieci to będzie źle. Głupi przykład, ale możliwy... Rodzic wraca ze sklepu i zechce mu się 2kę to pójdzie do łazienki nim wypakuje zakupy. Dziecko 4 -5 letnie samo chwyci mus, wypije i już nieszczęście gotowe. Tutaj nie chodzi nawet o kupno. Moim zdaniem to ch... zagranie producentów z takimi opakowaniami. Brakuje, by piwa te w beczkach sprzedawali podobne do mleka dla dzieci (też w takich opakowaniach okrągłych) .
Już im te butelki 350ml zamiast małpek nie pykły, to wymyślają jeszcze gorsze rzeczy. Żaden rodzic nie jest w stanie w 100% upilnować dziecka. Przy dzieciach wystarczy chwila nieuwagi. Moja bratanica jest spokojna, raczej nie lata wszędzie. Natomiast mojej szwagierki brata syn jest taki, że jest wszędzie w ułamku sekundy. Nie ustanie w miejscu.
Ja nie pisze o sobie, ponieważ pracowałem w handlu i rzadko kupuję nowości, bo są przereklamowane, naładowane cukrami i innym ścierwem. Przykładem są produkty FIT, PROTEIN, które mają nawalone tyle cukrów, ale DUŻO BIAŁKA mają xd Co do musów to nie wiem czy są rakotwórcze. Obecnie pewnie wszystko jest. Kiedyś nam kubuś sok spadł w szklanej butelce na podłogę betonową to maszyną do mycia Hako przez 3 dni z rzędu silną chemią nie mogliśmy plamy po owym Kubusiu zmyć. Jakość jedzenia jest tak niska, bo markety wyparły małe sklepy.
"Ta historia właśnie pokazuję, LUDZIE czytajcie co kupujecie. Jak coś jest ładne i kolorowe to nie powinno to usypiać waszej czujności.
Wiem co jem."--- Zgadzam się, żeby być ŚWIADOMYM konsumentem. Tylko bez takich ch... zagrywek producentów. Od musików po lizaki, gumy mamby i inne może iść dalej. Nie pozwalajmy na takie zagrywki.
0
@Czarny_ck Też uważam, że Eric powinien tam zagrać, a Cassado za Erica jako DP .
Dodatkowo na lewej Fort.
0
@Czarny_ck Cubarsi jaki to talent musi być skoro 2 lata starszy Dominguez gra dużo dużo gorzej. Zamiast Martina bym Forta zobaczył.
1
@Sulimo Masz całkowitą rację, zgadzam się. Nie chodzi nawet o ten stand tylko o samo opakowanie. Sam na pierwszy rzut oka mówię : " O co chodzi ? Musik dla dzieci ? Czyżby znów się spłakała Maja Staśko, bo chodzi o napis " Monkey" czyli małpka w Polsce kojarzona z wiadomo czym ? Natomiast przyjrzałem się bliżej, a tutaj alkohol w formie musika dla dzieci no bez Jaj" .
Ci którzy piszą inaczej uważam, że nie mają dzieci, młodszych sióstr, bratanic/siostrzenic. Ludzie często nie znają swoich praw lub zapominają jakie je posiadają. W ich mniemaniu to twoja wina, bo nie przeczytasz tony produktów, co kupujesz i jeszcze co dziecko Ci włoży.
Myślenie typowo niewolnika, że wszystko ma KONSUMENT robić, a producenci mogą nawet zrobić lizaki z ALKOHOLEM albo gumy w kształcie mamby z bibru .
" No przecież jest banderola, no przecież jest oznaczenie. Nie ważne, że ledwo widać. To twoja wina, powinieneś wiedzieć, że to nie lIzak tylko LIZAK z alkoholem. To nic, że wygląda ta guma jak mamba, to twoja wina. Musisz stać 2h w sklepie i czytać wszystkie produkty, bo mogą nie być dla dzieci" .
0
@Stinger_ Tak wtedy FC Barcelona rozkupiła przeciwnika. Zgadzam się z Tobą.
Borussia swoją polityką sama doprowadziła do sytuacji takiej, a nie innej.
Mieli w pewnym czasie potencjał na dłużej stać się druga siłą Niemiec, ale potem zapewne źle zainwestowali albo zaczęli być drugim Ajaxem.
Atletico też parę sezonów wstecz miało super sezony, że dochodziło daleko w LM, w Lidze było jednym z faworytów, ale takich naprawdę groźnych, z którym trzeba było się liczyć, a potem coś siadło. Pewnie beton Simeone, ale nie będe gdybał. Pewne kluby miały potencjał iść dalej, rozwinąć się, ale zabrakło czegoś na końcu.
0
@Stinger_ Nie wiem jak obecnie, ale kiedyś przejście z Borussi do Bayernu to od razu stawałeś się wrogiem publicznym numer jeden. Hummels jedynie tak lawiruje, bo wychował go Bayern, poszedł do Borussi, wrócił do Bayernu do klubu i teraz znów do Borussi.
To tak jakby FC Barcelona miała oddać do Realu. Mamy przykład Figo np. Ronaldo Nazaria się oszczędziło, bo pomiędzy poszedł do Interu. Czemu Keylora nie weźmiemy skoro to taki dobry bramkarza ? Czemu Moraty nie wzieliśmy ? Nie wiem czy to niepisana zasada, ale na 100% stajesz się wrogiem wtedy.
Lewy odszedł za darmo, bo Borussia tak postanowiła. Woleli go zostawić na 1 sezon, by pomógł coś osiągnąć. Borussia miała oferty na rok przed końcem kontraktu i nawet Bayern chciał go kupić. Więc to Borussia i Lewy zadecydowali, że zostaje do końca kontraktu .
0
@kanver_ Ta słynna z Realu Madryt :D ?
0
@Stinger_ Nie mam pretensji do Bayernu, tylko porównywanie Bayernu i samej ligi niemieckiej i osiągnieć z tej ligi, gdzie przez 10 lat to była liga jednego klubu no to sam rozumiesz. Pisałem też o polityce Borussi, że to drugi Ajax czy Porto i choćby chcieli to nie mogą sobie pozwolić na nie sprzedawanie graczy. Taką mają politykę. Nic do niej nie mam. Tylko można sprzedać zawsze do innej ligi, nie do głównego rywala.
A) co do sprzedaży do Bayernu czy wierzę... nie mi to oceniać, bo czasu nie cofniemy i nie ma co gdybać, ale jeśli przyjąć, że Lewy, Goetze czy Hummels byli tam pierwszoplanowymi postaciami to wątpię czy taki Bayern byłby taki mocny. Tu nie chodzi nawet o Borussie. Wystarczy, że Bayern byłby osłabiony. Samo to już ile daje. Spójrz na obecny skład Bayernu, a na kiedyś. Mają mniej jakościowych piłkarzy i już im nie idzie tak dobrze jak wcześniej.
B) Z chytrą polityką Bayernu to czy by kupił to tak wiesz babka na dwoje wróżyła.
Nawet jeśli by kupił to przyjmijmy, że Lewy za darmo przyszedł. Na Kane wydali 90 milionów. Zatem Bayern zyskał jakieś 100mln na tamten czas i miał napastnika + mógł wzmocnić inne pozycję. Czy zatem twierdzisz, że wydając 100mln nadal by mieli pieniądze wzmocnić inne pozycję ? Z ich polityką ?
Bayern zdobywa mistrzostwa, bo nie ma rywali... a jak się jakiś pojawi to sezon, dwa i jest rozkupiony. Bayer na razie się trzyma, bo jest Alonxo. Jakby go nie było to mogę się założyć, że by sprzedali Grimaldo, Wirtza, Frimponga, Xhake .
Skoro Bayern przez lata dominował, potem umocnił się na pozycji, dodał podkupywanie od potencjalnych rywali to ciężko potem dogonić taki klub.
Masz przykłady po Leicester, Monaco, Ajaxie, Porto jak zespoły osiągają dobre wyniki to ich skład sezon, maks 2 i jest rozkupiony. Mniejsze kluby ciężko będą miały konkurować z Bayernem na tym polu, ponieważ musiałby taki Klopp, Alonso, Nagelsman się trafić co i rusz i piłkarze, by musieli zostawać.
Zresztą Bayern sam traci na konkurencyjności ligi i jej atrakcyjności. Jeszcze gorzej teraz to w lidze francuskiej z PSG wygląda, gdzie mało kto to chce oglądać, bo nie ma tam gwiazd.
Ja nie udaję, bo nie jestem wróżbitą. Może byłoby tak jak mówisz, a może nie... tego nie dowiemy się, a szkoda, bo bardzo bym chciał zobaczyć projekt jakiegoś klubu, który się tam postawi. Liczyłem na RB, ale no poszli w politykę Borussi.
Ja nie piszę o Bayernie obecnie, a ogólnie, o całokształcie. Jak kogoś kupią nie wiem z Mainz, Hoffenheim, Stutgartu, Koeln to nie uważam, że Bayern kupuje od rywali do mistrzostwa. Natomiast jak kupiłby od Borrusi, Bayeru(obecnie), RB to już tak. Co do Hiszpani to Real, Barca, Atletito... niegdyś Valencia Sevilla .Teraz to tylko Real i Atletico.
Okej z tymi różnymi ekipami z mistrzostwa przyznaję rację, pomyliłem się. Nie sprawdziłem tej informacji zasłyszanej, przeczytanej gdzieś i mam burę za brak weryfikacji. Człowiek uczy się na błędach. Masz rację kolego ;) .
Mi chodziło tez o fakt, że w sierpniu mogłeś przez LATA wytypować zwycięzce bundesligi i ligi francuskiej na starcie, a z ligi hiszpańskiej to już lottek pomiędzy 2-3 ekipy. Nawet jak ostatecznie wygrywał Real czy Barcelona to niekiedy do ostatniej kolejki nie wiedziałeś kto wygra. Na bundesligę i ligę francuską powazny kibic nawet nie musiał patrzeć, śledzić rozgrywek, by z 99% skutecznością wytypować mistrza kraju. To samo obecnie jest w Premier League za sprawą Guardioli, gdzie inni mogą patrzeć jedynie jak ich miażdzy i tych wszystkich niedowiarków, że Premier League go zweryfikuje, a on 4 lata z rzędu wygrał ligę i 6 razy w ciągu 7 lat.
Nigdy nie mówiłem, że Bayern byłby średniakiem gdyby Borussia nagle by im nie sprzedała kilku graczy. Tylko mówię, że Bayern już mógłby musieć walczyć o mistrzostwo, liga byłaby atrakcyjniejsza, może nawet inne zespoły poszłyby za Borussią jak nie wiem RB, które ma mega zaplecze finansowe i wtedy już byłaby większa konkurencja i by była walka o TOP 3, a nie mistrzostwo.
Co do potęgi Europy... no to United czy Chelsea jest nadal uważane, za dobry klub by przejść do takiego w Europie, a co osiągneli ostatnie lata ?
Bayern ma tak wypracowaną markę, że naprawdę dużo musiałoby się stać, by ją stracili. Mamy przykład z naszego podwórka, gdzie FC Barcelona ma długi 1,34mld, skład bez ławki rezerwowej, piłkarzy na palcej jednej ręki z topowego poziomu policzysz, a mimo to nadal przyciąga piłkarzy, bo to FC Barcelona.
0
@kanver_ Eh... czy uważasz, że jakby nie Bayern to Lewy by nie przedłużył kontraktu ? Nie wiadomo czy miał wtedy realne oferty z innych zespołów.
Dogadali się, poczekali rok i zgarnęli Lewego za free, choć chcieli za kasę, ale Borussia wolała go na 1 rok jeszcze zostawić, by pomógł coś wygrać.
Dla mnie to podj.. skoro dogadali się i potem jako wolny przyszedł.
0
@kanver_ Rozumiem, że ten transfer odbyt się dopiero gdy kontrakt dobiegł końca ? Myślisz czemu tak się stało ? Borussia chciała Lewego na jeszcze 1 ostatni sezon i dlatego Bayern dogadał się i poczekał za Lewym. Nie wykupił, bo go dostał z wolnego trasferu, wiem o tym. Tylko to nie zmienia za wiele, że Bayern już wcześniej robił podchody i podj... im gracza. Myślisz, że jakby wtedy do Lewego nie przyszedł Bayern albo ktoś inny taki duży to by nie przedłużył kontraktu ? To było zaplanowane.
0
@Stinger_ No dla mnie tym jest wykupywanie KONKURENCJI od głównych rywali w drodze do mistrzostwa. Jeden Griezman z Atletico to za mało. Oddanie wyg jak Villa czy Suarez(fuks) to nawet nie biorę pod uwagę. Zatem jest spora różnica między FC Barceloną , Realem a takim FC Bayernem. Jak możesz tego nie widzieć ?
BVB ostatnie lata to była JEDYNA konkurencja Bayernu, bądźmy szczerzy. Dopiero od niedawna RB Lipsk czy Bayer coś znaczy. Dlaczego nie mają podjazdu ? No spójrzmy...
2013 Goetze, 2014 Lewandowski, 2016 Sebastian Rode, 2016 Humels,
2012/2013 wicemistrz, Lewandowski 25 goli , FINALISTA LM
2013/2014 wicemistrz, Lewy król strzelców 20 goli
2014/2015 7 miejsce CIEKAWE CZEMU ?
2015/2016 wicemistrz, Lewy już w Bayernie król strzelców z 30 golami, drugi 25 Aubameyang
2016/2017 3miejsce, Auba król strzelców 31 goli, Lewy drugi 30
To pokazuje, że to jedyna konkurencja Bayernu swego czasu, a Bayern ich podkupywał. Już nie wspominam, że resztę ligi też. Dodajmy, że Borussia choćby chciała rywalizować to jest klubem typu Ajax, Monaco czy Porto gdzie raczej się sprzedaje z zyskiem. Nawet jakby chcieli utrzymać SUPER skład to piłkarze wolą pójść do walca Bayernu, co Bayern skrzętnie wykorzystuje.
Gdyby Bayern nie podkradał ligowym rywalom piłkarzy, a Ci nie oddawali by do Bayernu tylko do innych kierunków to wątpię, że taki Bayern seryjnie by ligę wygrywał. Po prostu w Bayernie masz co roku pewne trofea. Jak nie liga mistrzów to liga niemiecka jak nie niemiecka to puchar niemiec itd.
Ty chcesz to porównać do FC Barcelony, która rywalizuje z Realem , Atletco... dodatkowo takie zespoły jak Girona mają świetny sezon ? W ostatnich 10 -15 latach więcej róźnych zespołów wygrało La Ligę niż Bundesligę.
Dziwne skoro Bayern mniej wydaje od FC Barcelony. Po prostu ich polityka to monopol na całą ligę. Aż dziwne, że Haalanda nie zabrali do siebie.
A jak już wykorzysta się top potencjał gracza to taki Goetze czy Hummels wracają jak pieski do Borussi.
0
@Stinger_ To powiedz mi kogo Real przez ostatnie 5 lat kupil z Barcelony ?
Bayern poza tym, że kupowal ze słabych zespołów to potrafił głównego i jedynego rywala w lidze czyli Borussie osłabić ( Hummels, Goetze, Lewandowski ) .
Obecnie zespoły zrozumiały swój błąd dlatego juz kluby nie chcą do konkurencji ligowej oddawać swoich pilkarzy tak łatwo jak kiedyś.
Co do Barcelony podałeś przykłady gdzie kupowała z zespołów hiszpańskich Ok, ale nie od głównego rywala w drodze do mistrzostwa. Pod to można tylko Altetico i David Villa, Suarez, Griezman podpiąć, ale to jedyny wyjątek. Głównie Barca oddawała emerytów, a nie top graczy. Jedynie Griezman się wpasuje we wzocmienie. Tak wiem, że Suarez im pomógł wygrać mistrzostwo, ale nikt tego wtedy nie wiedział i nie było dużej straty, bo się kopał po czole.
Zatem tak Bayernu nikt nie przebije w tej kwestii.
Co do Nico to Bilbao jaki to rywal w drodze o mistrzostwo ?
Nie rozumiesz tej różnicy?
0
@MesQueUnClub96 Idąc twoją logiką to gole z hegemona ligi FC Bayernu nie powinni się liczyć, bo przeciwnicy ligę w prezencie oddawali, a sam klub rozkupywał rywali .
0
@Danny Gaucho Uważam, że porównywanie w samym prime to jawne nieporozumienie, bo tacy gracz jak Ronaldinho, Quaresma, Falcao, Forlan nawet Michu, który 1 sezon w angielskiej Premier League miał genialny byliby bardzo bardzo wysoko. Trzeba też wziąć pod uwagę całą karierę, jaki wpływ na drużyny mieli, co potrafili zrobić z piłką. Najlepiej to pórównywać piłkarzy po zakończeniu kariery, bo taki Neymar już dawno miał mieć Złotą Piłkę... Mbappe czy Halandowi tez wróżyli, a na razie nawet jednej nie mają, a lata lecą.
0
@Popitek12 Normalnie Familiada :D
Hmm GRA SAMEMU
0
@Czarny_ck Wiem, jestem świadomy. Do pewnego momentu myslalem, że ma zakaz od Tebasa czy Florka pokazywania kartek...
1
@Hawatkhar Pinto Valdes. To i ja pamiętam, a stary nie jestem.
Do dziś żałuję, że Cilesena się pozbyli. Idealny zmiennik. Nikt nie mowi, że miała być rywalizacja. Wystarczył zwykły podział. Chociaż ten Copa del Rey oddać Peni i go sprawdzić. Po to jest 2 bramkarz, a nie liczenie na cuda na kiju, gdy Ter Stegen lapie kontuzję, a Pena nie gra nic .
Po prostu FC Barcelona ma gdzie indziej duze braki ( defensywny pomocnik, lewe skrzydło, boki obrony ) dlatego nikt nie skupial się na bramkarzu. Natomiast Ter Stegen mega obniżył loty.
2
Sędzia do zwolnienia. Getafe 15 fauli, a tylko 1 żółta kartka. FC Barcelona sporo mniej, ale też 1 żółta karta za pyskówki (uzasadnione).
Ten sędzia to jakiś nieśmieszny żart.
Oby Ci rzeźbicy spadli z hukiem z ligi.
0
@AxelF Zanegowałeś Villarral jakby zagrali slabo i nie było widać ich " idealnego momentu",a wiemy jak było.
Atletico mimo mega potencjału moim zdaniem jest słabsze. Muszą się zgrać wpierw. Na razie to tak średnio grają.
Real to Real i już pokazał, że bez kluczowych graczy może wygrywać i nie ważne kto, ale nikt nie może ich lekceważyć. Derby Madrytu czy El Clasico to specyficzne mecze i wszystko może się zdarzyć. Tak samo jak ranne zwierzę jest bardziej niebezpieczne.
0
@Hawatkhar Powiedz mi jak bramkarz ma mieć formę jak nie gra ? A jak gra to jest wrzucony na minę ?
Nawet super talent by poległ.
Nie mówię, że Pena taki jest, ale no ile miał okazji się regularnie wykazać ?
Moim zdaniem powinni wrócić do zasady, że jeden gra podstawowy gra w lidze i LM, a drugi w pucharach typu Puchar Gampera, Puchar Króla czy jakieś ostatnie ogórkowe mecze LM. Wtedy będzie rywalizacja i ogranie .