0

@Rewolucja123
Dlatego tajemnicze słowo "prawie" tam się pojawiło.

0

@Rewolucja123
Jak nie masz komu podać to ją wypierdalasz w kukurydze jak ktoś już pisał a nie wypuszczasz przeciwnika w pole karne.

0

@pax
Gdzie się pomyliłem?

0

@Rewolucja123
Ok, twoja opinia. Kryjąc piłkarza za nim co zrobisz jak dojdzie do piłki? czy chodzi ci o spalone które prawie sabotował? Jeśli myślisz że ma czas to chyba nigdy w piłkę nie grałeś. Bo zawsze piła będzie szybsza od zawodnika. Chcecie to sobie brońcie i zakłamujcie rzeczywistość. Najpierw jeden urojony a teraz drugi stara się go wydostać z tego szamba w które wpadł. No ale nie zabronię ci być tak samo śmieszny jak on :)

0

@ElTomas
W sumie nie wiem dlaczego. W obronie dobrze, z przodu kilka wrzutek i kilka podań. Naprawdę nie było kogoś lepszego na boisku? A na minus to chyba nie zablokował żadnego dośrodkowania i te podanie w środek pola karnego to zbrodnia i -1 do oceny. Takimi podaniami się mecz przegrywa.

0

@pax
Powiedz po którym razie pisania Ci mam zrezygnować? Ile stanowi granica? Żebym wiedział że po iluś powtórzeniach już nie ma sensu ci powtarzać bo to i tak nic nie zmieni?

0

@pax
"Zaczyna się robic mała schizofrenia, ale przynajmniej juz nie uznajesz przesunietej obrony za błąd, ale za błąd uznajesz jej nieumiejetne wykonanie. To juz postęp, duzy bo wcześniej uważałeś że trzeba pilnowac tylko swojej strony, twierdząc że asekuracja środka obrony to błąd dla bocznych obrońców."
Od samego początku TY tak uznałeś że chodzi mi o przesunięcie obrony i jak sobie to uroiłeś tak się tego trzymasz do teraz. Nigdzie nie pisałem że trzeba pilnować tylko swojej strony, ale po co Ci powtarzać i pisać kilka razy jak ty lepiej wiesz o co mi chodziło.

0

@pax Nie odpiszę. Nie musisz czekać. Dalej to co napisałem z wielkiej do ciebie nie dociera i dalej piszesz jakieś swoje urojenia. Dalej upierasz się że w ustawieniu widzę błąd mimo że kilka razy pisałem że nie o to mi chodzi. Po czym znów się upierasz że według mnie to błąd i prosisz lud o poparcie.

0

@pax "Jasne, tylko po stracie trzeba piłke odebrac, aby znowu rozpocząc akcję. Bez odbioru nie ma nowej akcji."

0

@tomFCB
Sami się o to prosimy. Zrobiliśmy z obrońców i bramkarza rozgrywających. Teraz wystarczy szybki pressing i szansa na babola zwiększa się. Mamy technicznych grajków a zamiast tworzyć trójkąty i wykorzystywać to co ćwiczymy (dziada) to cofamy co chwile piłkę do obrony. Jeszcze zrozumiał bym to szybkimi kontratakami bo aż się prosi o to, ale my znów spokojnie rozgrywamy i dajemy czas żeby drużyna przeciwna się ustawiła.

0

@pax
Nie trzeba odebrać piłki żeby zacząć nową akcję. Wystarczy że przeciwnik ją straci.

0

@pax
Jeszcze raz napisze bo widze że dalej nie rozumiesz i dalej się upierasz nad swoimi wymysłami z dużej żebyś zakodował ROZUMIEM O CO CHODZI W TAKTYCE I ROZUMIEM DLACZEGO BOCZNI PRZECHODZĄ DO ŚRODKA I NIE UWAŻAM TEGO ZA BŁĄD. Powtórzę też że nie w tym widzę błąd ustawiania się Roberto, tylko robienie tego w nieumiejętny sposób(czy to też z wielkiej napisać żebyś zrozumiał?). Podane sytuacje pokazują możliwości które stwarza drużynie przeciwnej i oczywiście jest to gdybanie. To że z nich nie skorzystali to nie zasługa Roberto i jego ustawienia. Nie staram sie jakkolwiek obwiniać Roberto za przesuwanie do środka , asekuracji i zostawiania skrzydła co jest jak piszesz wadą taktyki. Chce tylko pokazać że ty twierdząc że tak super się ustawia cały czas to ułuda i zamazana rzeczywistość. Niestety dalej się ośmieszasz chociażby pierwszą opisaną akcją. Co Roberto mógł by zrobić gdyby piłka do Moraty była dokładna? No tak ale to gdybanie bo tam nic nie było i to dzięki Roberto. W przenośni, jak typ jedzie po pijaku do domu i dojedzie bez szwanku to dla mnie to jest zagrożenie a dla ciebie to gdybanie bo nikogo nie potrącił.

0

@pax
Nasza rozmowa nie była prywatna i ludzie widzieli całą rozmowę. Każdy mgł się wypowiedzieć w dowolnym momencie. Większość pewnei woli nie wchodzić z tobą w dyskusje bo cię nie przegada. Żadnych argumentów które miały by sens nie przeczytałem z twojej strony. Wklejasz takie wycinki i jak się na nich przejechałeś to nagle wycinki ble. Nie mówie że moje założenia nie są błędne, mówie tylko że nie potrafiłeś w żaden sposób ich obalić. Coś tam próbowałeś, coś tam sobie ubzdurałeś, a na koniec wołasz "la ramblo pomocy". Pisałem że tylko "dobroduszność" rywali uchroniła Roberto i Ciebie od ośmieszenia.

0

@pax
Przesunięta obrona nie jest błędem tylko taktyką.
"Czy dobre ustawienie się zawodnika i asekuracja to dobry pomysł czy nie? "- No raczej że dobre ustawianie jest dobrym pomysłem tak jak i asekuracja. Jeżeli tylko jest to dobre ustawianie i dobra asekuracja.
"Czy główny zarzut, że PO zostawia swoją nominalna pozycję i wspiera stoperów jest z zasady błędem, czy odpowiedzią na wydarzenia boiskowe?" PO przy takiej taktyce będzie zostawiał swoją nominalną pozycje bo tego oczekuje od niego trener. Zarzut wymyśliłeś sobie sam. Głównym zarzutem było złe ustawianie się ale nie dlatego ze schodzi do środka tylko że robi to w nieumiejętny sposób. Jeżeli czegoś nie rozumiesz zapytaj a nie robisz jakieś dziwne założenia. Zabrakło argumentów i swojego zdania że musisz się prosić ludzi żeby ktoś cię uratował?

0

@pax 4:25 - Roberto robi masaż Moracie. To nie jest krycie, nawet nie blokowanie. Tylko złe podanie ratuje go.

19:22 umiejętnie prawie rozbraja pułapkę offside'owa (Araujo sygnalizuje spalonego), zostawiając za sobą masę przestrzeni. Precyzyjna piłka na skrzydło pokazała by to że Roberto nie zabezpiecza skrzydła i że nie miał by szans jakkolwiek zabezpieczyć przed potencjalnym strzałem.

29:18

Przy dokładnej wrzutce Roberto tylko przyglądał by się jak zawodnik Juventusu oddaje strzał.

44:37

Roberto znów łamie linie spalonego, całe skrzydło wolne. Lenglet porusza się w stronę Moraty by go przejąć.

68:16

Roberto robi sztuczny tłum (tyle pozytywnego). Kompletnie nie wie co się dzieje na skrzydle. De Jong biegnie wspomoc Lenglet ale kątem oka widzi zawodnika Juventusu bo przygotowany jest już do zwrotu.

68:56

Roberto zbiega do De Jonga. Wystarczyła by piłka między nich dwóch do Chiesy i znów akcja mocno pachnącą bramka.

18:12

Roberto jak i Araujo źle ustawieni. Wystarczyła by piłka do Chiesy i znów zaczyna być gorąco.

30:59

Centymetry ratują Roberto.

33:32

Zgadzam się.

40:32

Zgadzam się.

73:17

Błąd któregoś z środkowych obrońców wymusza błąd Roberto. Szybka piłka do środka i na skrzydło i pozycja Roberto nie wiele by dała.

73:33

Roberto nie jest w stanie przeciąć podania do środka. Na zdj. Nie widać czy ktos jest na skrzydle i nie wiadomo czy piłka tam zagrana znów stała by się potencjalną akcja dla Juventusu.



Przykład Alby znów pokazuje że dokładna piłka wpedza w tarapaty i obronę i bramkarza. Po ułożeniu ciała widać że Lenglet ogarnia środek.

W większości przypadków Roberto jak i Barcelona ma szczęście że drużyna przeciwna nie wykorzystuje masy przestrzeni i możliwości która Roberto im tworzy (oczywiście wraz z całą drużyna Barcelony). Niestety niekiedy robi on sztuczny tłum zapominając o skrzydle i nie widzi potencjalnych zagrożeń jakie stwarza swoja grą i ustawianiem.

0

@pax 4:25 - Roberto robi masaż Moracie. To nie jest krycie, nawet nie blokowanie. Tylko złe podanie ratuje go.
19:22 umiejętnie prawie rozbraja pułapkę offside'owa (Araujo sygnalizuje spalonego), zostawiając za sobą masę przestrzeni. Precyzyjna piłka na skrzydło pokazała by to że Roberto nie zabezpiecza skrzydła i że nie miał by szans jakkolwiek zabezpieczyć przed potencjalnym strzałem.
29:18
Przy dokładnej wrzutce Roberto tylko przyglądał by się jak zawodnik Juventusu oddaje strzał.
44:37
Roberto znów łamie linie spalonego, całe skrzydło wolne. Lenglet porusza się w stronę Moraty by go przejąć.
68:16
Roberto robi sztuczny tłum (tyle pozytywnego). Kompletnie nie wie co się dzieje na skrzydle. De Jong biegnie wspomoc Lenglet ale kątem oka widzi zawodnika Juventusu bo przygotowany jest już do zwrotu.
68:56
Roberto zbiega do De Jonga. Wystarczyła by piłka między nich dwóch do Chiesy i znów akcja mocno pachnącą bramka.
18:12
Roberto jak i Araujo źle ustawieni. Wystarczyła by piłka do Chiesy i znów zaczyna być gorąco.
30:59
Centymetry ratują Roberto.
33:32
Zgadzam się.
40:32
Zgadzam się.
73:17
Błąd któregoś z środkowych obrońców wymusza błąd Roberto. Szybka piłka do środka i na skrzydło i pozycja Roberto nie wiele by dała.
73:33
Roberto nie jest w stanie przeciąć podania do środka. Na zdj. Nie widać czy ktos jest na skrzydle i nie wiadomo czy piłka tam zagrana znów stała by się potencjalną akcja dla Juventusu.

Przykład Alby pokazuje znów pokazuje że dokładna piłka wpeda w tarapaty i obronę i bramkarza. Po ułożeniu ciała widać że Lenglet ogarnia środek.
W większości przypadków Roberto jak i Barcelona ma szczęście że drużyna przeciwna nie wykorzystuje masy przestrzeni i możliwości która Roberto im tworzy (oczywiście wraz z całą drużyna Barcelony). Niestety niekiedy robi on sztuczny tłum zapominając o skrzydle i nie widzi potencjalnych zagrożeń jakie stwarza swoja grą i ustawianiem.

1

@pax
zły link z Celtą podałem.


7

Przyda się i jeden i drugi :)

1

@pax
Czy to coś zmieni?
Juventus - 29:16,68:16,68:56
dodatkowo 4:25,19:25,44:37



1

Dobrze chłopak myśli. Do tego jest nam bardzo potrzebny. Teraz tylko sprowadzić kogoś do rywalizacji.

1

@Wymyslilemtosobie
Możecie dalej upierać się że Roberto to dobry gracz i ma dobry sezon, ja uważam że budowanie drużyny na takich zawodnikach do niczego dobrego nas nie doprowadzi.

1

@pax A to tylko wycinki ze skrótów nie z całych meczów.

0

Komentarz usunięty przez użytkownika

1

@pax
Jak dla mnie te zdjęcia pokazują że nic nie niweluje. Jedyne co robi to daje sobie czas żeby ktoś mu pomógł bo jak już dojdzie do konfrontacji to czy przy wrzutce czy w driblingu przegrywa walkę. Ja nie mówię o przesunięciu do środka bo rozumiem, ja mówię o sytuacjach gdy ze strony Alby leci wrzutka to on nie zabezpiecza skrzydła tylko jak magnes ciągnie do środkowego obrońcy. Dla mnie to jest przylepienie i to przez takie ustawienie nikt nie ma 100% pewności że to on jest odpowiedzialny do odbioru piłki. W każdym meczu to pokazuje.

1

@pax
Nie przekonał. Oglądam mecze i ginie w tłumie. Oglądam później skróty i w najgroźniejszych sytuacjach widzę te "ustawianie się" że zawodnicy drużyny przeciwnej mają mnóstwo przestrzeni. Widzę jak środkowy musi mu ratować tyłek bo nie nadąża za akcją jego stroną, albo jak Roberto zamiast zabezpieczać skrzydło przylepia się do środkowego obrońcy gdy akcja idzie drugą stroną. Bramka strzelona (plus dla niego) ale nic nie zmieniła w tamtym meczu.

2

@pax
Dla ciebie mocno a dla mnie bez wyrazu. Jak zwykle nie przekonuje mnie z przodu ani z tyłu. Niczym nie błyszczy i niczym nie zaskakuje (oprócz ostatniego rajdu z Juventusem).

2

@pax
Dla mnie Semedo grał lepiej niż Roberto. Nie ma podjazdu znaczy że atuty które posiada Dest zakrywają czapką Roberto. Mecze które oglądałęm wystarczyły żeby stwierdzić poprzednie moje zdanie. Roberto ani się jakoś wspaniale nie ustawia ani nie niweluje sytuacji zwłąszcza przy szybszym zawodniku. Wystarczy taki Nolito żeby wiatrak z niego zrobić. Nelson miał problemy z wracaniem ale jak za kimś gonił to mało kto mu uciekł. Jakoś nie widzę tego całego potencjału ofensywnego Roberto który opisujesz. Drużyna gra dobrze to Roberto ma poprawny mecz, drużyna gra słabo to Roberto jest jednym z najsłabszych.

1

@Rewolucja123
W żadnym sezonie mi się nie podobał. Nie nadaje się na wyjściowy skład Barcelony. Cieszę się gdy mu dobrze idzie, ale nie widziałem żadnego meczu którym by mnie przekonał że o prawą obronę nie trzeba się martwić.

Media

Sonda

Czy zamierzasz śledzić dokładnie występy Lewandowskiego w Chicago Fire?