0

@Peciak bardzo rozsądne są Twoje posty. Widzisz, Ty mówisz, że Ter Stegen miał większy wpływ, a na whoscored.com to Semedo był lepszy niż Ter Stegen. Każdy ma prawo do swojej oceny. Ja np. każdemu zawodnikowi dałem wysokie oceny, nie tylko Semedo. Patrzenie na wyłącznie jego ocenę jest mylne. Ter Stegenowi też np. dałem 9, to samo Messiemu. Średnio oceny u każdego gracza u mnie są wyższe o 2,5, bo uważam, że zagraliśmy naprawdę dobry, trudny mecz. Czyli nie dałem jednemu zawodnikowi super oceny, a reszcie słabej, tylko oceniłem w innej skali. Ty dałbyś 9 za przewrotkę w okienko (przykład wymyślony), a ja daję 9 bo bez Suareza, Dembele, Alby, z czterema defensywnymi pomocnikami w środku od których trudno oczekiwać kreatywności i super Lassie jak od Xaviego i Iniesty , do tego grając na wyjeździe w najważniejszych rozgrywkach klubowych z ogromną presją, Semedo miał niebywale trudne zadanie jak zarówno całą drużyną. A on z tego zadania wyszedł perfekcyjnie, czyli grał wysoko, odważnie, wykonywał mnóstwo pracy bez piłki wystawiając się na wolne przestrzenią, inicjował akcje i napędzał Barcelonę, do tego dorzucając asystę, która ratuje nam niezwykle ważny remis. Stąd inna skala mojego oceniania. Ktoś woli krytykować, ja wolę doceniać.

Skandalem jest jednak przeinaczanie paxa, bo cały świat widział znakomitą grę Semedo w tym spotkaniu, a on na siłę kłamie. Rozumiem, że można mieć inne odczucie, że coś było znakomite lub tylko dobre, lecz nie rozumiem jak można z zasługi robić zarzut i umniejszać zawodnikowi.

28

@pax to teraz osmieszyles się po całości, w zasadzie krytykując niemal wszystko co dobrego zrobił Semedo i umniejszyles jego zasługom lub przypisałeś je czemukolwiek innemu, oby tylko nie Semedo. Wiem przynajmniej, że grałeś na orliku, tyle wynika z Twojej wstawki, to pewnie stąd te fachowe interpretacje. Nie mam wątpliwości, że ocena redakcji jest w zasadzie Twoją oceną. Wszystko jest już jasne. Dzięki.

26

@pax to nie kwestia koloryzowania tylko właściwego postrzegania futbolu. Cieszę się, że to doceniłeś. Ja w rewanżu chciałem docenić Ciebie, że też oburzysz się na ten opis i ocenę redakcji, bo sam mówiłeś mi o autostradzie, a redakcja napisała, że Semedo nie rozciągał gry, a było wręcz przeciwnie, bo ciągle grał szeroko i wysoko.
Nie potrzebuję Twojego punktowania, bo uważam że masz niewłaściwe postrzeganie co jest w piłce ważne - Ty oceniasz matematycznie a ja romantycznie i wygląda na to, że zawsze będziemy się różnić postrzeganiem poszczególnych zagrań.
Mam tylko cichą nadzieję, że też jesteś oburzony oceną i opisem redakcji co do Nelsona, bo nawet Ty nie przesadziłeś ani razu tak jak w tej chwili to zostało zrobione.

2

@pluszek osobiście nie zgadzam się z tak niska ocena redakcji dla Vidala , uważam że wykonał ciężka pracę , dałem mu 7 tylko przez to, że dostał kartki ale to była już końcówka meczu. Zasłużenie jednak wyleciał z boiska i cieszy mnie świetna postawa sędziego w tej sytuacji, który zareagował na groźny faul i niesportowe zachowanie Vidala.

0

@Janiama zgadzam się, moje oceny są od 2 do nawet 5 wyższe u poszczególnych zawodników, redakcja chyba nie rozumie, że Barcelona grała w Neapolu , a i tak zdominowała mecz, mając 3 razy więcej ataków niż Napoli. Fakt pierwsza połowa była słabsza, ale mimo wszystko zagraliśmy niezły mecz i wywieźliśmy świetny wynik.

71

Ocena dotycząca Semedo jest tak drastycznie niesprawiedliwa i kłamliwy opis, że naprawdę czuję się jakbym czytał pasek na TVP Info. Semedo był według whoscored.com TRZECIM najlepszym zawodnikiem spośród 28 piłkarzy, tylko Messi i Mertens mieli wyższe oceny.

Portugalczyk nonstop szeroko się ustawiał, wybiegał do podan w wolne pole, umożliwiał tworzenie akcji i je inicjował, nie przegrał żadnego pojedynku w obronie, do tego w zasadzie jego największa zasługa, że mamy zwycięski remis.

Specjalnie na ten mecz oceniałem niemalże każde muśnięcie piłki przez Nelsona. Poniżej opis i radzę obejrzeć redakcji jeszcze raz mecz czytając to co przygotowałem, przypominam, że graliśmy z Napoli, a nie z Osasuną, kiedy Semedo na jesień zagrał swój najgorszy mecz.

I połowa
1:00 po podaniu wyjście na pozycję
3:19 dobra interwencja Semedo zablokował ustawieniem swoją stronę i zmusił do cofnięcia piłki przez rywala
4:30 dobre wejście Semedo z piłką do przodu, brak ruchu kolegów
5:50 podanie i wyjście na pozycję Semedo, zwolnienie przestrzeni
6:27 złe podanie Semedo w aut
8:50 dobry sprint przy aucie przeciwnika za swoim zawodnikiem
11:40 dobre podanie na wybieg do Vidala, Vidal zbyt pasywnie
12:50 dobre obiegnięcie za plecy
13:10 dobre przyjęcie piłki i mądre wycofanie
15:03 sprint i odbiór piłki w środkowej strefie
16:00 dobry doskok do przeciwnika, uniemożliwienie przyjęcia
16:30 doskok do przeciwnika, wywalczenie autu
16:50 podanie, wyjście na pozycję w strefę ataku
17:24 wejście na skrzydło i dobre podanie w pole karne, spóźniona reakcja napastnika
18:14 podanie, wyjście na pozycję w pole karne
20:28 podanie, wyjście na pozycję w wolną przestrzeń
22:00 dobra interwencja Semedo
22:18 dobry doskok Semedo, zmuszenie do wycofania
23:45 dobry wybieg na wolne pole po skrzydle, Vidal nie podał
25:20 dobiegnięcie Semedo, zmuszenie przeciwnika do straty
26:00 Semedo przerwał akcję przeciwnika, dzięki czemu Messi miał dobrą kontrę
27:20 dobry pass w pole karne po ziemi
30:00 dobry powrót Semedo, pomoc Umtitiemu w środkowej strefie pola karnego, przy bramce nie miał nic do powiedzenia
34:13 dobry przechwyt Semedo
36:30 świetny sprint Semedo, wystawiając się do podania od Busquetsa w polu karnym, niestety ten nieprecyzyjnie
37:53 świetny sprint Semedo i wywalczenie autu mimo złego podania
39:46 ryzykowne ale skuteczne wyjście Semedo, stworzenie presji i zmuszenie do straty przeciwnika
40:00-43:00 przerwało mi transmisję, nie wiem co się działo (:
43:20 świetne wyjście na pozycję i odegranie do Messiego
44:50 dobre wyjście Semedo, dostał jednak cofniętą piłkę, co nie pozwoliło na ruszenie z nią do przodu
45:50 świetne podanie do Rakitica na wolne pole

II połowa
46:00 podanie, wybiegniecie na pozycję, drugie podanie, wybiegniecie w stronę pola karnego
48:30 dobre wyjście na pozycję Semedo, złe podanie Nelsona do Messiego
51:20 dobre wyjście Semedo na pozycję w pole karne , przeciętna wrzuta Portugalczyka (nie okazała się stratą ale nie można powiedzieć, że była dobra)
54:20 dobre wyjście na pozycję Semedo, następnie odbiór piłki
56:18 świetny odbiór piłki przez Semedo
56:40 wyśmienite wyjscie Semedo i genialna asysta , oklaski! palce lizać!
62:15 bardzo dobry odbiór Semedo
62:42 pokaz kunsztu technicznego przy przyjęciu piłki
66:40 bardzo dobry pressing Semedo, zatrzymanie akcji faulem taktycznym
68:40 podanie i bardzo dobra zmiana pozycji Semedo, umożliwienie podania Vidalowi i znowu wyjście na pozycję w kierunku pola karnego
69:20 strzałowrzuta Semedo instynktowna, ani na plus ani na minus
80:29 przechwyt Semedo
82:00 bardzo dobre wejście Semedo w pole karne i wrzutka przeciętna
83:35 złe, niepotrzebne podwojenie zawodnika z Umtitim, przez co puścił przeciwnika swoją stroną i doszło do strzału
85:10 dobry powrót Semedo przez całe boisko
87:20 wygrany pojedynek główkowy przez Portugalczyka, przerwanie akcji przeciwnika
90:00 wybicie piłki głową wrzuconej w pole karne, ani na plus ani na minus - dobrze że wybił ale mógł zrobić to lepiej
94:08 bardzo dobre zablokowanie wrzutki przez Semedo
95:47 bardzo dobry pressing Nelsona, co spowodowało zatrzymaniem akcji i wycofaniem piłki przez przeciwnika

69 dobrych podań
2 złe podania
Stosunek dobrych podań do wszystkich podań 69/71 (98%)
Reszta podań nieujętych w statystyce to podania, które nie były złe, nie były też stratą, lecz nie doszły do celu, więc nie zaliczyłem ich do pozytywów ani negatywów

Najlepsze: bardzo wysoka aktywność Portugalczyka, w przytłaczającej większości bardzo dobre decyzje, wielokrotne wystawianie się na wolne przestrzenie, bardzo dobra kreatywność, wysokie i szerokie granie przy linii bocznej, świetne przechwyty i pressing, który uniemożliwiał przyjęcie piłki i rozwój akcji, piękna asysta
Najgorsze: podwojenie krycia w 83:35, przez co doszło do groźnej akcji przeciwnika

Ocena 9/10, dla mnie zawodnik meczu

0

@bazyli widać uprzedzenie totalne

0

@A_Gomesinho_21 moim zdaniem najlepszy

0

@MarioVeB! racja, nie zagrał dobrze, bo grał większość meczów bardzo dobrze. Roberto jest trzecim zmiennikiem Semedo biorąc pod uwagę umiejętności.

0

@MarioVeB! jedynymi osobami, które się kompromitują jesteście Ty i pax, bo poza obrażaniem nie macie za wiele do powiedzenia.

Racja, nie ma co porównywać Roberto do Semedo, bo Portugalczyk jest dużo lepszy piłkarsko

0

@pax oglądałem całe spotkanie i notowałem na bieżąco właśnie z myślą o Tobie, żebyś sobie zweryfikował. Jak widzisz tam gdzie Semedo zagrał źle, skrytykowałem i podkreslilem. Jasne, że wiele rzeczy jest kwestia interpretacji, właśnie tak zinterpretowałem jak opisałem i nie zauważyłem więcej strat. Strata z mojego punktu widzenia to oddanie bezpośrednio piłki do przeciwnika lub wykopanie w aut, z czego przeciwnik przejmuje inicjatywę. Odnotowalem tylko dwa takie zdarzenia, a bardzo skrupulatnie obserwowałem głównie Semedo. Nie uznaje za stratę takich zagrań które były podaniem do naszego zawodnika, a były przerwane przez przeciwnika, lecz piłka była nadal w naszym posiadaniu, a takich akcji było kilka. Zazwyczaj to nie była dobra kontrreakcja przeciwnika, tylko bierność kolegów z drużyny - pewnie stąd te różnice. Dlatego mówię, że statystyki nie grają, bo często piszą je ludzie, którzy nie czują piłki i naciągają wszystko do suchych "dotarła do celu/nie dotarła do celu". A centrostrzal czy inne to dla mnie powód do chwalenia piłkarza, bo to były właściwe decyzje, tak należy robić w tych sytuacjach, a wykonanie... To często kwestia szczęścia, w szczególności gdy podejmuje się decyzję w ułamku sekundy z lecącej w powietrzu piłki.
Jak chcesz zrozumieć moja interpretację i co doceniam w piłkarzach to możesz obejrzeć mecz jednocześnie czytając moja interpretację ujęta w opisie z podanymi minutami i sekundami. Myślę, że to wiele wyjaśni.
Ja doceniam inicjatywę i zaangażowanie, ruch bez piłki i wiele innych, jestem za radosnym futolbolem. Stąd moje niskie oceny dla Roberto u którego tego nie widzę i wysokie Semedo, u którego to widzę systematycznie. Mnie nie rażą nawet błędy aż tak u kogokolwiek, razi mnie brak inicjatywy, przewidywania i podejmowania ryzyka. I naprawdę nie rozumiem o jakiej autostradzie mówisz, gdy Semedo był głównym inicjatorem w ofensywie, a nie przegrał żadnego pojedynku w meczu. Nie można zarzucić graczowi, że nie był w obronie, w momencie gdy był wysoko ustawiony przy naszym ataku i dzięki temu umożliwiał więcej opcji w ofensywie .
PS to jedyny opis, który przygotowałem , więcej tego nie zrobię, bo szkoda mi czasu na takie rzeczy, wolę oglądać z przyjemnością, a nie żeby coś komuś udowadniać. Jak nie zrozumiesz mojego patrzenia na piłkę, to już nic nie poradzę.

0

Komentarz usunięty

0

@Bagsik88 statystykę podałem jako ciekawostkę, dla mnie statystyka nie ma znaczenia. Gdyby tak było, matematycy trenowali by piłkarzy. Jasne, że napastnik ma strzelać, ale przede wszystkim ma odciazac drużynę swoją postawą, a nie czekać tylko na dostawienie nogi.
Czasy wziąłem z oficjalnych statystyk transfermarkt, i podałem Ci podsumowanie z LL i ze wszystkich rozgrywek. Nie da się porównać zaufania jakie dostaje Semedo teraz, a jakie dostawał za EV. To dwa różne światy.
Serio to nie interesuje mnie podstawowa jedenastka która była wtedy, ale nie był to na pewno Semedo, który sam to przyznaje w wywiadach, że teraz czuje że ma zaufanie trenera.

0

@pax jak zwykle zaprezentowałeś poziom kłamstw, manipulacji i obrażania, gratuluję postawy. Ciekaw jestem czy czytasz to co piszesz. Oczywiście że statystyki nie maja dla mnie znaczenia. Dlatego Iniesta był wybitny i świetnie kreował mimo braku asyst i goli, prezentował wyśmienity poziom. Tak samo Semedo - absolutnie nie porównuje go do najlepszych w historii, lecz na chwilę obecną jest to światowy top co pokazuje w większości meczów. Wracaj na lekcje.

0

@Bagsik88 nie, nadal trzymam się tego, że statystyki nie grają, po prostu chciałem tylko pokazać, że również te są w porządku. Ale najważniejszy jest styl gry, wpływ na drużynę, możliwości które stwarza zawodnik. Suarez np. grał bardzo słabo według mnie w ostatnich 1,5 roku ale strzelał ważne gole i dość sporo strzelił, gdyby nie gole (zawdzieczane genialnej technice strzału z każdej pozycji), dawalbym mu noty 2-3. Mimo to uważam, że to jeden z najlepszych napastników w historii Barcelony.

0

@pax tak jak Semedo zaliczył jeden słaby mecz z Osasuną w sezonie 2019/2020 nie znaczy, że nie jest topowym prawym obrońca. Wczoraj pokazał , że należy do grona wybitnych piłkarzy.

0

@MarioVeB! nie ośmieszaj się ;) Roberto to może być porównywany do Firpo. Semedo wczoraj był porównywany do Mertensa i Messiego, tylko oni mieli wyższe noty według whoscored.com, bo według mnie Semedo man of the match.

A co do usera paxa, zero merytoryki, tylko nieuzasadniony hejt wobec Semedo i obrażanie innych użytkowników oraz kłamstwa.

0

@FutbolToMagia Semedo - gdzie są krytykujący tego zawodnika? ;) Z Napoli był trzecim zawodnikiem spośród 28 grających w meczu. Dla mnie Man of the match. Portal whoscored tylko Messiemu i Mertensowi dał wyższe noty. ;)

1

@FutbolToMagia co powiesz na to, że portal whoscored.com przyznał Semedo trzecią najwyższą notę spośród 28 zawodników? Tylko Messi i Mertens mieli wyższa, pewnie oni zrobili też to co musieli, bo nauczyli się tego w juniorach. Rozumiem, że reszta grała na poziomie polskiej ekstraklasy? Dziwnym trafem Twój autorytet też cicho siedzi.

0

@Bagsik88 w takim razie co powiesz na to, że portal whoscored.com przyznał Semedo note 7.25 co było trzecią najlepsza spośród 28 zawodników występujących w meczu? Tylko Messi i Mertens dostali lepszą note. Rozumiem, że oni też kłamią tak samo jak ja ;)

0

@Bagsik88 Ja porównałem środkowych obrońców, a Ty napastnika do obrońcy. Poza tym jak już mówiłem mnie porównania nie interesują, bo statystyki nie grają.

0

@Bagsik88 Na koniec tylko zostawię, gdybyś chciał wejść na wyższy poziom rozumienia futbolu.
I połowa
1:00 po podaniu wyjście na pozycję
3:19 dobra interwencja Semedo zablokował ustawieniem swoją stronę i zmusił do cofnięcia piłki przez rywala
4:30 dobre wejście Semedo z piłką do przodu, brak ruchu kolegów
5:50 podanie i wyjście na pozycję Semedo, zwolnienie przestrzeni
6:27 złe podanie Semedo w aut
8:50 dobry sprint przy aucie przeciwnika za swoim zawodnikiem
11:40 dobre podanie na wybieg do Vidala, Vidal zbyt pasywnie
12:50 dobre obiegnięcie za plecy
13:10 dobre przyjęcie piłki i mądre wycofanie
15:03 sprint i odbiór piłki w środkowej strefie
16:00 dobry doskok do przeciwnika, uniemożliwienie przyjęcia
16:30 doskok do przeciwnika, wywalczenie autu
16:50 podanie, wyjście na pozycję w strefę ataku
17:24 wejście na skrzydło i dobre podanie w pole karne, spóźniona reakcja napastnika
18:14 podanie, wyjście na pozycję w pole karne
20:28 podanie, wyjście na pozycję w wolną przestrzeń
22:00 dobra interwencja Semedo
22:18 dobry doskok Semedo, zmuszenie do wycofania
23:45 dobry wybieg na wolne pole po skrzydle, Vidal nie podał
25:20 dobiegnięcie Semedo, zmuszenie przeciwnika do straty
26:00 Semedo przerwał akcję przeciwnika, dzięki czemu Messi miał dobrą kontrę
27:20 dobry pass w pole karne po ziemi
30:00 dobry powrót Semedo, pomoc Umtitiemu w środkowej strefie pola karnego, przy bramce nie miał nic do powiedzenia
34:13 dobry przechwyt Semedo
36:30 świetny sprint Semedo, wystawiając się do podania od Busquetsa w polu karnym, niestety ten nieprecyzyjnie
37:53 świetny sprint Semedo i wywalczenie autu mimo złego podania
39:46 ryzykowne ale skuteczne wyjście Semedo, stworzenie presji i zmuszenie do straty przeciwnika
40:00-43:00 przerwało mi transmisję, nie wiem co się działo (:
43:20 świetne wyjście na pozycję i odegranie do Messiego
44:50 dobre wyjście Semedo, dostał jednak cofniętą piłkę, co nie pozwoliło na ruszenie z nią do przodu
45:50 świetne podanie do Rakitica na wolne pole

II połowa
46:00 podanie, wybiegniecie na pozycję, drugie podanie, wybiegniecie w stronę pola karnego
48:30 dobre wyjście na pozycję Semedo, złe podanie Nelsona do Messiego
51:20 dobre wyjście Semedo na pozycję w pole karne , przeciętna wrzuta Portugalczyka (nie okazała się stratą ale nie można powiedzieć, że była dobra)
54:20 dobre wyjście na pozycję Semedo, następnie odbiór piłki
56:18 świetny odbiór piłki przez Semedo
56:40 wyśmienite wyjscie Semedo i genialna asysta , oklaski! palce lizać!
62:15 bardzo dobry odbiór Semedo
62:42 pokaz kunsztu technicznego przy przyjęciu piłki
66:40 bardzo dobry pressing Semedo, zatrzymanie akcji faulem taktycznym
68:40 podanie i bardzo dobra zmiana pozycji Semedo, umożliwienie podania Vidalowi i znowu wyjście na pozycję w kierunku pola karnego
69:20 strzałowrzuta Semedo instynktowna, ani na plus ani na minus
80:29 przechwyt Semedo
82:00 bardzo dobre wejście Semedo w pole karne i wrzutka przeciętna
83:35 złe, niepotrzebne podwojenie zawodnika z Umtitim, przez co puścił przeciwnika swoją stroną i doszło do strzału
85:10 dobry powrót Semedo przez całe boisko
87:20 wygrany pojedynek główkowy przez Portugalczyka, przerwanie akcji przeciwnika
90:00 wybicie piłki głową wrzuconej w pole karne, ani na plus ani na minus - dobrze że wybił ale mógł zrobić to lepiej
94:08 bardzo dobre zablokowanie wrzutki przez Semedo
95:47 bardzo dobry pressing Nelsona, co spowodowało zatrzymaniem akcji i wycofaniem piłki przez przeciwnika

69 dobrych podań
2 złe podania
Stosunek dobrych podań do wszystkich podań 69/71 (98%)
Reszta podań nieujętych w statystyce to podania, które nie były złe, nie były też stratą, lecz nie doszły do celu, więc nie zaliczyłem ich do pozytywów ani negatywów

Najlepsze: bardzo wysoka aktywność Portugalczyka, w przytłaczającej większości bardzo dobre decyzje, wielokrotne wystawianie się na wolne przestrzenie, bardzo dobra kreatywność, wysokie i szerokie granie przy linii bocznej, świetne przechwyty i pressing, który uniemożliwiał przyjęcie piłki i rozwój akcji, piękna asysta
Najgorsze: podwojenie krycia w 83:35, przez co doszło do groźnej akcji przeciwnika

Ocena 9/10, dla mnie zawodnik meczu

0

@Bagsik88 jeżeli porownujesz rolę Messiego i CR do roli bocznego obrońcy, to właśnie uswiadomiles mnie jak bezsensowna jest nasza rozmowa. Pewnie nigdy nie grałeś w piłkę w żadnym klubie, bo ktoś kto ma pojęcie nigdy by nie wymagał od obrońcy statystyk ani nie rozloczal z krzywego wybicia, w momencie gdy ten obrońca był najlepszy na boisku, co raz wykonując rajdy, wystawiając się na pozycję, nie dając się ani razu przejechać w obronie przeciwnikowi, mając wiele odbiorów, i ratując w pojedynkę wynik bardzo ważnego wyjazdowego meczu. Skończyłem z Tobą dyskusje, proponuje, żebyś się już nie pogrążał. A bramka z Betisem to wina Roberto, który wsadził na konia Semedo i nie wystawił się do podania, co zawsze robi Semedo jak komuś podaje, następnie Roberto będąc przy Fekirze nie zrobił nic by go powstrzymać. I jeżeli nie wiesz, że był chory, bo nie interesujesz się dlaczego nie grał, to się nie wypowiadaj albo się doinformuj, a nie wprowadzasz w błąd. Dobrej nocy.

0

@Bagsik88 z Valencia to był początek i Setien stawiał na wychowanka bo nie wiedział jak kto gra, więc wychowanek miał pierwszeństwo, z Getafe Semedo był po chorobie więc logiczne że nie grał.

Może Cię uswiadomie, że piłka nożna polega na tym, że KAZDY robi błędy, pytanie kto więcej. Semedo zrobił wczoraj 2 błędy, które spowodowały, że przeciwnik dostał piłkę, w tym złe podanie s aut i podwojenie krycia w 88'. Reszta to były same dobre zachowania Semedo. Jak chcesz to Ci dam minuta po minucie , żeby odświeżyć pamięć.

Bardzo dobrze, że Roberto asystuje, co nie znaczy że to najważniejsze. Gdyby nie Roberto, asystowałby ktoś inny. Tu nie chodzi o jego asystę, a o to ile akcji, możliwości do podan i szans tworzy kolegom, drużynie, a tu Semedo jest o wiele kreatywniejszy, szybszy, lepiej wyszkolony technicznie i jest bardziej ruchliwy, a najważniejsze, szuka najczęściej gry do przodu i świetnie się wystawiał wysoko na skrzydle tylko właśnie nie ma Xaviego i Iniesty, żeby to dostezec.
Umtiti pokrył napastnika Napoli w polu karnym i należało właśnie te strefę kryć w momencie podania Zielińskiego , obowiązkiem Semedo było wzmocnienie tej strefy, a nie krycie kogoś kto skrzydłem dopiero dobiega do pola karnego.
To Ty mi wmawiasz jakieś teorie a ja Ci analogicznie podaje przykład, że nie chodzi o statystki w piłce nożnej, bo to nie matematyka.

Za Valverde we wszystkich rozgrywkach rozegrał 50% czasu, a w lidze 44%, za Setiena 71% we wszystkich, a w lidze 3 ostatnie mecze (nie licząc Getafe , bo był po chory) zagrał po 90 minut, czyli 60%. Różnica widoczna gołym okiem jeżeli chodzi o zaufanie trenera do zawodnika.

0

@Bagsik88 niestety nie mogę się z Tobą zgodzić. Liga mówi o tym, kto jest podstawowy, a kto nie i Semedo nie dostał szansy przez 2,5 sezonu. Dopiero od Setiena dostaje wiele minut, co zresztą sam przyznał w wywiadzie, że w końcu czuje zaufanie trenera. Jak na razie wygrywa rywalizację z Roberto. Roberto gra tylko dlatego , że jest wychowankiem i bardzo rzadko na prawej obronie, bo niepodważalnym na tej pozycji obrońca jest Portugalczyk.
Dobrze, że Semedo wybił i dobrze, że Pique wyskoczył, a kontuzja jest przypadkowa. To, że kierunek nie był najlepszy, to nie znaczy że popełnił jakiś koszmarny błąd.
Przy straconej bramce Semedo zachował się wzorowo kryjąc najbardziej wrażliwa strefę i reagując natychmiast jak zauważył, że piłka poszła do Mertensa. Nie było wtedy komu przekazać zawodnika. Gdyby poszedł do Mertensa, który był daleko od pola karnego od razu, to zostawiłby za duże zagrożenie w polu karnym. Bardzo mądrze więc się zachował. Nie da się bronić jednak strzałów życia bez użycia rąk.
Gdyby Semedo miał u boku Iniestę i Xaviego, też by miał kilka razy więcej asyst. Teraz jednak ma tak jak wczoraj czterech defensywnych pomocników, czyli Busquetsa, De Jonga, Rakitica i Vidala - jeżeli chcesz porównywać ich do Xaviego i Iniesty pod względem kreatywności, przeglądu pola, szybkości i dokładności podań, to chyba nie ma o czym rozmawiać. Iniesta może mieć sezon bez statystyk grając w pomocy i w ataku, a Semedo grając w obronie musi mieć po 20 asyst, żebyś go docenił. Śmieszne. Puyol w takim razie może też był słaby, bo nie wnosił statystyk, a Ramos strzelil około 100 goli.

0

@ShawnC teraz to wymiotles. Obejrzyj sobie lepiej wczorajszy mecz jak Semedo wielokrotnie klei piłkę że na centymetr nie odskakuje, czy to klatka, czy stopa, albo mistrzowsko przyjmuje jednocześnie wykonując zwód i mijając przeciwnika. Semedo nie popełnił wczoraj żadnego błędu poza złym podaniem na aut i brakiem krycia w chyba 88 minucie przez co poszła akcja Napoli. W ataku był wczoraj motorem napędowym i to właśnie on grał na jeden kontakt wielokrotnie wystawiając się na pozycję po podaniu. Po co piszesz takie farmazony? A liczba asyst nie ma znaczenia , szczególnie dla obrońcy. Iniesta przez rok nie miał asysty i gola grając w pomocy i ataku.

0

@Bagsik88 44% czasu w lidze w 17/18 i 46% w 18/19 to nie jest czas dla podstawowego zawodnika. Za Setiena gra prawie dwukrotnie więcej, więc dopiero teraz dostał szansę.
Przy bramce pomagał Umtitiemu i bardzo dobrze się zachował bo to była najwrażliwsza strefa. Jak piłka poszła do Mertensa, to Semedo do niego ruszył, a że ten oddał strzał życia to na to nikt nic nie poradzi.

Śmieszne jest pisanie, że Pique opadając po wyskoku skręcił kostkę przez Semedo, chyba jesteś niepoważny. Bardzo dobrze, że Semedo wybił piłkę głową, mógł lepiej to zrobić to już inna sprawa.
Nie liczą się statystyki tylko jakość piłkarska. Iniesta przez rok nie miał asysty i gola, a przecież był jednym z najlepszych w historii, chyba że tak nie uważasz. Semedo grał wczoraj perfekcyjnie.

0

@Lares :D:D:D hehehe

0

@Lares hehehe, ale masz poczucie humoru. Semedo znacznie lepiej się od nich prezentuje. Pax nigdy nie grał w piłkę, więc fajne masz autorytety. Wczoraj Semedo zagrał znakomity mecz i przy nim drużyna zagrała przeciętnie. Liczba asyst nie ma żadnego znaczenia, chyba że chcesz deprecjonować Iniestę , który grając w pomocy i w ataku nie miał gola i asysty przez rok. Pewnie w takim razie był bardzo słabym pomocnikiem? I jeszcze pisanie, że sprint w wolne pole i asysta dokładna co do centymetra to nie zasługa Semedo :D Dobra, dopiero się zorientowałem, że mnie trolujesz :D hehehe. Miłego wieczoru.

0

@Lares aktualnie Semedo jest piłkarzem wiodącym w Barcelonie. Najwidoczniej masz lepsze źródła niż najlepsze gazety na świecie. Gratuluję informatorów. Ja jednak ufam rzetelnym i sprawdzonym gazetom oraz deklaracjom Barcelony, że Semedo nie był na sprzedaż, bo jest zbyt dobry w defensywie i ofensywie, co pokazał chociażby we wczorajszym meczu nie przegrywając żadnego pojedynku i co chwila włączając się do ofensywnych akcji, do tego uratował nam wynik.

Media

Sonda

Której reprezentacji, do której powołany został zawodnik Barcy, kibicujesz?